Címkék

, , , ,

toptentuesday

A Top Ten Tuesday (top tíz kedd) házigazdája a  The Broke and the Bookish blog. Az e heti téma: tíz darab bármilyen könyvvel kapcsolatos (de nem könyv!) dolog, tárgy, amivel szeretnék rendelkezni, szeretném birtokolni (vagy már meg is szereztem, és imádom).

1. Könyvtárszoba. Jó lenne olyan helyen élni, ahol egy egész helyiséget szentelhetek a számomra fontos szenvedélynek, az olvasásnak. Ráadásul egy szép könyvtárszobának olyan hangulata van, mint semmi másnak a világon.

2. Nekem készített könyvszekrények. Ugyebár, ha van egy könyvtárszobám, azt nem rendezhetem be akármivel! A berendezést tehát a legjobb minőségű tölgyfából méretre kellene készítenie egy jó mesterembernek. Hangulatában pedig az antik(olt)at preferálnám. És persze üvegajtók legyenek a szekrényen, hogy bár a portól védve legyen az állomány, de mégis mindig a szemem előtt lehessen.

3. E-könyv olvasó. Bár látszik, hogy régies ízlésű olvasó vagyok, még a legjobb könyvtárat se vihetem magammal máshová. Ellenben az e-könyv olvasót igen. Akár csak a BKV-ról, akár egyhetes nyaralásról, akár világkörüli útról (ha saját könyvtárszobám lehet, miért ne engedhetném meg magamnak azt is? :D) van szó.

4. TARDIS-könyvespolc. Ilyen. Mert imádom. És ki tudja, hátha belül nagyobb. 🙂

5. Palackozott enciklopédiák 🙂 Egyszerű lehet ilyenekből művelődni, nem?

~Mena

Nektek? 🙂

Reklámok